Öğrencilerimizde sıfır atık ve tasarruf bilincinin oluşturulması amacıyla mutfaklarda geri dönüşebilen atıklar ile çalışmalar yaparak yeniden kullanımının sağlanması amacımızdır. Cam, kâğıt, ahşap, kompozit ve plastik gibi maddeleri geri dönüştürerek tekrar kullanılabilir hale getirerek mutfak bütçemize destek olmayı hedefliyoruz.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
-
AYSEL AKIN - KLAUS WAGNER MTAL YAYGINLAŞTIRMA ÇALIŞMALARI KAPSAMINDA ANTALYA'NIN AKSU İLÇESİNİN GÜNEYHABERCİ GAZETESİNDE PROJE...
-
Öğrencilerimizle 1. logo seçimimizi gerçekleştirdik.1. seçilen logomuz
-
FELSEFİ YEMEKLER KARMA EKİBİMİZLE DERGİMİZİ OLUŞTURDUK. FELSEFİ YEMEKLER KARMA EKİP DERGİ ÇALIŞMAMIZ.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder